05:38 | جمعه 28 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

صادرات گوجه فرنگی

رب نباید گران می‌شد؛ با گوجه‌های ارزان تولید کردند
پایگاه خبری راد: در پی افزایش قیمت گوجه فرنگی در روزهای اخیر، ‌قیمت رب گوجه‌فرنگی نیز حدود دو برابر شده است که رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی می‌گوید دلیل آن افزایش قیمت گوجه‌فرنگی نیست، چراکه رب‌هایی که اکنون در بازار است با گوجه‌فرنگی کیلویی ۵۰۰ تومان تهیه شده است.
گوجه نیامده به بازار از ایران خارج می‌شود
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه بار فروشان و میوه و تره بار ارومیه گفت: صادرات عامل اصلی گرانی گوجه فرنگی در بازار شده است.
گوجه‌فرنگی به‌زودی ارزان می‌شود
پایگاه خبری راد: در شرایطی که به‌دنبال افزایش قیمت گوجه‌فرنگی طی هفته‌های گذشته، وزیر صنعت، معدن و تجارت صادرات این محصول را ممنوع و به گمرک ابلاغ کرد، وزارت کشاورزی اعلام کرد که این ابلاغیه یکی از بهترین دستورهای ممکن در این بازه زمانی است که موقت بوده و به‌زودی قیمت گوجه‌فرنگی در بازار داخلی کاهش پیدا می‌کند.
دستور آقای وزیر ۳ ماه دیر صادر شد!
پایگاه خبری راد: دبیر سندیکای صنایع کنسرو ایران از افزایش سه برابری قیمت هر کیلوگرم گوجه‌فرنگی تحویلی به کارخانجات تولید رب گوجه‌فرنگی خبر داد و گفت: ممنوعیت صادرات گوجه فرنگی از ابتدای تابستان درخواست شده بود اما وزیر صنعت به تازگی دستور آن را داده که از اوج فصل برداشت گذشته‌ایم و گوجه‌فرنگی‌ها صادر شده‌اند!
گوجه‌فرنگی برای خارجی‌ها ۲۰۰۰ تومان ارزان‌تر از ایران
پایگاه خبری راد: قیمت گوجه‌فرنگی و رب گوجه‌فرنگی در بازار مصرف افزایش چند برابری دارد که به گفته رئیس اتحادیه‌های مویه و بنکداران مواد غذایی، علت این افزایش قیمت صادرات بی‌حد گوجه‌فرنگی و کاهش عرضه در بازار داخلی و افزایش قیمت آن برای مصرف‌کنندگان و کارخانه‌هاست. این در حالی است که گوجه صادراتی ۲۰۰۰ تومان ارزان‌تر از بازار مصرف داخلی است و کارخانه‌ها هم هشت برابر این محصول را گران‌تر می‌خرند!
واکنش روس‌ها به افزایش صادرات محصولات کشاورزی ایران
پایگاه خبری راد: در پی افزایش بی سابقه صادرات محصولات کشاورزی ایران به روسیه، این کشور از ایران خواسته آمار دقیق تولید سبزیجات و میوه را در خاک این کشور و حجم کلی صادرات این محصولات را به روسیه ارائه کند.
صفحه قبل | صفحه بعد